„Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy” – Iga Świątek, ambasadorka Oral-B w nowej kampanii edukacyjnej

„Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy” – Iga Świątek, ambasadorka Oral-B w nowej kampanii edukacyjnej
Opublikowano dnia : 02.12.2025

.

„Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy” – Iga Świątek, ambasadorka Oral-B w nowej kampanii edukacyjnej, wspieranej przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne

kampania Oral-B i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy”, wspierana przez ambasadorkę marki Igę Świątek, podkreśla, że codzienne, proste rutyny mogą realnie poprawić zdrowie jamy ustnej i ogólne samopoczucie Polaków. Impulsem do jej powstania są alarmujące dane Ministerstwa Zdrowia, według których aż 93% 18-latków i 99% dorosłych ma próchnicę. Eksperci przypominają, że wielu problemom dentystycznym można zapobiec, stosując podstawowe zasady higieny: szczotkowanie dwa razy dziennie przez dwie minuty, używanie pasty z fluorkiem cyny oraz szczoteczki elektrycznej z okrągłą główką. Iga Świątek podkreśla: „W kwestii zdrowia nigdy nie chodzę na skróty, dlatego stawiam na codzienne, proste nawyki, które dają spokój i więcej powodów do uśmiechu”. Jej siostra, lek. dent. Agata Świątek, dodaje: „Regularność jest najważniejsza – codzienna higiena jest skuteczniejsza niż doraźne wizyty w gabinecie”.


Prezydent PTS, prof. Marzena Dominiak, zaznacza, że właściwa technika i odpowiednie narzędzia „są najskuteczniejszą domową profilaktyką, która chroni przed próchnicą i stanami zapalnymi dziąseł”.


W kolejnych miesiącach kampania będzie rozwijana w kanałach własnych partnerów
i w mediach. Na stronie oralb.pl/zdrowe-nawyki-to-zdrowe-usmiechy już teraz dostępne krótkie filmy edukacyjne z lek. dent. Agatą Świątek oraz prof. dr hab. n. med. Marzeną Dominiak, które w przystępny sposób omawiają kluczowe elementy domowej profilaktyki – od czasu szczotkowania, przez technikę i delikatność nacisku, po dobór pasty i regularną wymianę końcówki. Wszystko po to, by prosta rutyna i mądre narzędzia tworzyły duet łączący zdrowie, komfort i skuteczność.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną informacją:
„Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy” – Iga Świątek, ambasadorka Oral-B w nowej kampanii edukacyjnej, wspieranej również przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne | Centrum komunikacji MSL Group