Targi Ptak Expo

Targi Ptak Expo
MS 2021; 7-8: 96-97.


Tam, gdzie konsoliduje się branża
IV Międzynarodowe Targi i Kongres Stomatologii i Medycyny Estetycznej 9‑11 września 2021 | Ptak Warsaw Expo

Warsaw Dental Medica Show to wyjątkowe wydarzenie, łączące branżowe targi z naukowymi kongresami, które zdaniem prof. Tomasza Gedrange’a jest „jednym z największych spotkań branży w Europie”.

Warsaw Dental Medica Show to nie tylko targi, lecz również niespotykana do tej pory przestrzeń rozwoju dla przedstawicieli szeroko pojętego rynku usług dentystycznych. Wśród Partnerów wydarzenia znaleźli się: Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, Galderma, Oral‑B, BTL Polska, Polmed oraz Croma. Impreza została objęta patronatem naukowym przez Polskie Stowarzyszenie Implantologiczne oraz Implantologię Stomatologiczną. To znak, że oferta Warsaw Dental Medica Show stoi na najwyższym poziomie merytorycznym.

Liderzy na rynku
Na tegoroczną edycję zarejestrowało się już ponad 150 wystawców, którzy – według szacunków opartych na poprzednich targach – przyciągną około 9 tysięcy odwiedzających. Wśród wystawców znalazły się między innymi firmy Oral‑B, Dentalholding, Cerkamed, Croma, Optident, Galderma, Eur‑Med oraz BTL Polska. Te wiodące na rynku marki, wraz z innymi firmami, zaprezentują swoje klasyczne oferty oraz przygotowane specjalnie na targi promocje, umożliwiając odwiedzającym nawiązanie konkurencyjnych relacji biznesowych i cennych kontaktów.

Atrakcyjne oferty
Odwiedzający Warsaw Dental Medica Show będą mogli zapoznać się z szerokim zakresem branżowych ofert, obejmującym między innymi materiały do gabinetów i pracowni, farmaceutyki, produkty higieniczne i sterylizacyjne, odzież i produkty ochronne, a także specjalistyczny sprzęt, na przykład radiologiczny i laserowy. Już sama propozycja handlowa stanowi niezwykle atrakcyjną ofertę, warto jednak dodać, że nie jest wszystkim, co przygotowali w tym roku organizatorzy, bowiem na odwiedzających czekają aż trzy wydarzenia towarzyszące.

2

Frosecchi i inni
Pierwszym z nich jest IV Kongres Stomatologii, organizowany przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne. To trzy dni wykładów poświęconych między innymi stomatologii w czasach koronawirusa, leczeniu laserowemu oraz paradontologii. Podczas sesji wystąpią między innymi prof. Massimo Frosecchi, prof. Marzena Dominiak, prof. Tomasz Gedrange, prof. Tomasz Konopko oraz dr hab. Kinga Grzech‑Leśniak. Drugiego i trzeciego dnia kongresu zaplanowano warsztaty poświęcone abrazji powietrznej (połączone z prezentacją piaskarki i mikropiaskarki) oraz działaniu SUS3 (aparatu teleskopowego ze zintegrowaną sprężyną).

Medycyna estetyczna dla stomatologów
Drugim wydarzeniem towarzyszącym jest trzydniowy IV Kongres Medycyny Estetycznej, tworzony pod patronatem Cromy, a poświęcony lekarzom i stomatologom, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w obszarze medycyny estetycznej. Podczas wykładów omówione zostaną kwestie związane z modelowaniem twarzy i ust, stymulatorami tkankowymi, biostymulacją oraz organizacją i prowadzeniem gabinetów medycznych. Ciekawym punktem tego wydarzenia jest sympozjum dotyczące toksyny botulinowej. Wśród prowadzących i wykładowców znaleźli się między innymi prof. Wioletta Barańska‑Rybak, dr Iwona Marycz‑Langner, dr Maciej Panek oraz dr Łukasz Preibisz.

2
Edukować by asystować
Trzecie wydarzenie towarzyszące Warsaw Dental Medica Show to dwudniowy IV Kongres Eduasyst, skierowany do asysty stomatologicznej i higienistek dentystycznych. Głównymi zagadnieniami poruszanymi w trakcie kongresu będą między innymi ergonomia pracy, zastosowanie systemu Vector w praktyce periodontologicznej oraz bezpieczeństwo epidemiologiczne w gabinecie stomatologicznym. Wykłady poprowadzą między innymi dr Marcin Aluchna, dr Wojciech Ryncarz, mgr Katarzyna Ostrowska oraz mgr Renata Dziedzicka. Uczestnicy imprezy wezmą także udział w warsztatach firmowych i loteriach nadzorowanych przez partnerów kongresu: firmy Oral‑B, Indent oraz Dürr Dental.

2

Targi częścią większej całości
Jak widzimy, tegoroczne Warsaw Dental Medica Show charakteryzują się innowacyjnym i nieszablonowym podejściem do samej idei targów. Można je streścić następująco: skoro w tym samym czasie i miejscu gromadzi się zarówno przedstawicieli branży, jak i konsumentów, to dlaczego nie wykorzystać tej okazji, aby lepiej zintegrować oba środowiska oraz pomóc w ich rozwoju? Strategia ta sprawia, że targi organizowane przez Ptak Warsaw Expo stają się przestrzenią nieoczywistych korzyści – rozumianych nie tylko jako zysk z intratnych transakcji, ale także jako zysk z wytyczania nowych ścieżek rozwoju branży.
następny artykuł